Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

Selamat Tahun Baru Cina

Selamat Menyabut Tahun Baru Cina kepada semua penganut buddha,aku tak sambut,aku nak limau free aje..hohohoh..Terima kasih kerana memberi,aku terima dengan mulut yang ternganga.Tahun nih jugak merupakan tahun Tikus,tahun untuk korang mengambil keuntungan secara terang-terangan(kata kawan aku la).Nak kawen pun ade ong.ye ker??!Lantak korang la,aku lambat lagi kawen.hihihi..

aku ngan sapit

January 30, 2008 - Posted by | Babbling

1 Comment »

  1. Heeeeeeeeeee..menakutkan..
    Sampai mcm tu skali ko menganga tunggu org bg limau ye..hihihihi

    Comment by tinatakeshi | February 1, 2008 | Reply


Leave a Reply

