Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

AVG Free 8.0

logo avg

Pernahkah korang menggunakan AVG free 8.0? Ini adalah antivirus yang percuma diberikan dengan perkara basic.Korang boleh menurun-muat fail disini.

Aku merupakan pengguna antivirus yang percuma kerana setakat ini aku masih malas mahu membeli perkakasan antivirus walaupun sekarang ditawarkan dengan harga yang begitu murah.Aku menggunakan AVG dan mendapati ianya berkesan sekali berbanding dengan AVG yang dahulu.Aku tidak tahu bagaimana hendak memberikan maklumat yang lebih teliti kepada kalian semua dan maklumat tersebut boleh kalian semua dapatinya daripada banyak laman web lain.Hanya google dan kalian semua akan memperolehinya.
Aku mendapati bahawa AVG 8.0 ini di tambah dengan perkakasan “Link Scanner“.Ianya adalah untuk melindungi anda dari terjebak dengan kancah² web yang tidak bertanggungjawab dan sungguh hampeh yang boleh menyebabkan pc anda akan tergugat dengan kehadiran virus².Disini aku memberikan contoh bagaimana AVG Link Scanner berkhidmat untuk anda.

Jika anda menggunakan search dimana²(contohnya google,etc..) dan menaip sesuatu,AVG Link Scanner menolong untuk meneliti halaman tersebut dahulu.Selepas itu akan keluar paparan seperti begini

Dan jika anda klik pada halaman yang mereka tandakan “merbahaya”(seperti yang aku bulatkan),ianya akan keluar ini dahulu pada halaman carian anda.

avg

Ianya adalah mudah dan dengan cara sebegini akan secara automatik dapat melindungi komputer anda dari anasir² jahat dan tidak berguna.Sekian,dan selamat menggunakannya!

June 14, 2008 - Posted by | Product Review | ,

1 Comment »

  1. avg mmg bagus. 🙂

    Comment by KNizam | June 14, 2008 | Reply


Leave a Reply

