Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

Aku Kembali

image019
Aku telah tiba dirumah serta berazam untuk menulis dan membaca blog korang-korang semua. Lagi 2 hari maka genaplah 6bulan aku tidak menyentuh blog aku sendiri. Aku tiba dengan perasaan yang tenang,tanpa gangguan kerja dari tempat belajar aku, tanpa dendam, tanpa duit dan aku tiba dengan pengalaman yang bisa aku coretkan sendiri bermula pada hari ini juga. Bisa juga aku coretkan kepayahan, kebosanan dan bermacam perasaan lagi bila berada didalam tempat belajar@penjara yang menghalang segala aktiviti luar dari masuk kedalam sesukahatinya. Aku akhiri coretan hari ini dengan tasbih kifarah dan surah al-asr

December 20, 2008 - Posted by | Uncategorized |

2 Comments »

  1. al-asr.
    demi masa. sesungguh manusia berada di dalam kerugian melainkan mereka(manusia) yang beriman dan beramal soleh. ~~

    Comment by wandalini | December 21, 2008 | Reply

  2. ~dan mereka yang berpesan dengan kebenaran(hak) dan mereka yang berpesan dengan sabar

    Comment by botaksart | December 21, 2008 | Reply


Leave a Reply

