Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

Paper dah setel

Paper nih aku tak study langsung!

Paper nih aku tak study langsung!

Alhamdulillah, akhirnya paper aku setel jugak. Selama berbulan aku bertungkus lumus dengan event merepek² sampai masa nak stadi jadi tunggang langgang. Nasibaik senang, kalo susah? Menjawabla aku beb..Akusebenarnya sangat sibuk. Event tahapa²,tak join nanti kehidupan jadi bosan. Bila join pulak sampai nak tido takde masa. Nak study? Huh,memang sakit la sket.

Aku duduk mula² tak berapa kenal dengan orang, tapi bila dah start camnih memang sampai praktikal la aku kena camnih. Tapi best jugak lepak ngan kesibukan nih. Tambah² lagi kawan² kelas budak lagi. Memang tak reti punya orang jadi aku tak nak buang masa asek melepak kat bengkel dok dengan kawan² camtuh aje. Mula² dulu aku asek duduk kat bengkel bila takde kelas, main ngan steel, motor control, anyam wayar, kacau sem 6. Tetap sibuk walaupun melepak. Tapi bila dah kerja sama aje, baik aku cari mende lain yang lagi happening dan memang pening kepala dan jiwa aku terus.

Lepas nih boleh melepak rumah dengan tenang dan menghabiskan masa dengan menggantikan masa tidur aku yang lama tak berganti. Takut leh jadik insomnia plak nanti. Korang jangan tak percaya, mende nih aku baca dari health magazine beb.Dah la,sket aje nak merepek arinih..

December 21, 2008 - Posted by | Babbling

1 Comment »

  1. kenapa kertas keja tueee
    kemaskan lah……

    Comment by tiara_89@yahoo.com | December 28, 2008 | Reply


Leave a Reply

