Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

Jem kejap

Semalam aku jem kejap ngan wordpress nih. Lame jugak nak tunggu. Nih pesal nak upload gambar la.. Disebabkan aku malas dan tidak mempercayai tempat lain untuk simpan gambar aku, jadi aku menangguhkan dahulu penulisan aku yang tidak bagus dahulu.

error

nota: Tapi pepehal, wordpress da best la bagi aku

off topic: Hampir hari² gerak pegi KL ni. Rasa macam penting sangat pulak KL ni. Nasibaik g tengok keta, kalo tak jangan harap aku nak turun sesaja aje.

December 31, 2008 - Posted by | Babbling |

No comments yet.

Leave a Reply

