Blog Botak

Botak-suke-suke-blog

Masih pukul 4 pagi

jam
Jam kat desktop menunjukkan pukul 4 lebey. Aku dah tertido td, tapi try on balik pc aku. Risau kalau² monitor still takley on. Mana taknya, tengah syok² nak layan facebook, tiba² aje monitor padam. Sape yang tak kalut kalo jadi camtu. Kalau takley on memang merana aku kejap sementara nak balik Melaka ni wehh.. Monitor mungkin takley bukak lelama. Nampaknya kena pow seseorang untuk mendapatkan monitor baru selepas ini!!

owh! Ini post untuk hari pertama 2009!

Advertisements

January 1, 2009 - Posted by | Uncategorized

6 Comments »

  1. tahun baru
    monitor baru
    oklah tuh. haha

    Comment by KNizam | January 1, 2009 | Reply

    • KNizam: Kalo dapat sponsor la bro! huhuhu

      Comment by botaksart | January 3, 2009 | Reply

  2. tahniah mulakan tahun baru dengan entri ini

    LCD RM600 pun dah dapat

    Comment by BAGAK | January 1, 2009 | Reply

    • bagak: Tuh la,dah usha 19″ nye LCD leh dapat dalam 500, tapi sekarang nih gua takde sen. Kena pow seseorang. Muahahaha!

      Comment by botaksart | January 3, 2009 | Reply

  3. hehehe. beli baru je..
    🙂 facebook? add me w_dalini@yahoo.com.
    hahaha. sempat lagik promote…

    Comment by wandalini | January 2, 2009 | Reply

    • wandaliniey: nanti tolong approve aje bila dah add yerk!

      Comment by botaksart | January 3, 2009 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: